expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 22 marca 2014

Kolejna odpowiedź dla Mike'a ;D

Siemanko!
W tym poście chciałabym opowiedzieć na kolejny potok pytań Mike'a albo Juli. Nie wiem dokładnie, bo się nikt nie podpisał XD

Jaki jest mój ulubiony aktor?
Zdecydowanie Jensen Ackles, ale lubię też Tom'a Cruise'a. Z naszych polskich aktorów uwielbiam Roberta Więckiewicza, Borysa Szyca itd. 

Mój ulubiony pisarz?
Cóż... trudno to stwierdzić, ponieważ nie czytam zbytnio książek, ale lubię pisarkę Margit Sandemo. Prawdopodobnie o niej nie słyszeliście, bo jest to stara pisarka, ale napisała naprawdę fascynującą i ciekawą sagę pt. " Saga Ludzi Lodu". W mojej rodzinie wszystkie 42 tomy przechodzą z pokolenia na pokolenie. Najpierw czytała je moja babcia, później ciocia, później moja mama, następna ciocia, moja starsza siostra i w końcu ja. Chociaż przyznam szczerze, że nie przeczytałam wszystkich tomów xD

Mój ulubiony zespół?
Kurde... i znowu ciężko stwierdzić. Ogólnie to uwielbiam AC/DC, Guns N' Roses, Three Days Grace, Papa Roach, Fall Out Boy, Def Leppard, Foreigner, Sabaton i Queen. :)

Czy wolę Sam'a czy Dean'a?
Zdecydowanie wolę Dean'a. Nie dość, że jest odpowiedzialny, troskliwy itd to jeszcze mega przystojny *.*

Czy chciałabym być na miejscu Jess?
Oczywiście. Polowania, wspaniali bracia, Michael, dużo akcji <333 

Dlaczego właśnie Rock kocham?
To wszystko dzięki Supernatural, Markowi ( mój wujek xD) i mojemu kuzynowi. W Supernatural zawsze rozbrzmiewa jakaś zaczepista nuta jak np. AC/DC- Highway To Hell, u mojego wujka w samochodzie także lecą mega piosenki np. Three Days Grace- Operate. Pamiętam jak rok temu w wakacje chodziłam z kuzynem na spacery i on puszczał różne piosenki z SPN <33 Ogólnie koooocham Rock. Te brzmienia, te piękne gitary *.*
Szczerze powiedziawszy to kiedyś nie za bardzo przepadałam za tego typu muzyką, ale teraz nie wyobrażam sobie bez niej życia *.* Nawet ubieram się w stylu Rockowym ;)

Kiedy dodam nową notkę?
Nie mam zielonego pojęcia. xD Jeszcze nawet nie zaczęłam nowej na MJTeam pisać, a co dopiero powiedzieć tutaj...

Jaka jest piosenka przy której piszczę z zachwytu?
Uuuulalaaa... dużo tego.No ale mogę wymienić. 
* Michael Jackson- Dirty Diana
* Three Days Grace- Operate
* Papa Roach- Walking Dead
* Foreigner- Hot Blooded
* AC/DC- Back In Black
* AC/DC- Highway To Hell
* Guns N' Roses- Paradise City
* Joan Jett- I Love Rock N Roll
* Joan Jett- Bad Reputation 
* Fall Out Boy- Alone Together
* Fall Out Boy- I Don't Care
* Three Days Grace- The High Road
* Three Days Grace- Chalk Outline
* Queen- We Will Rock You
* Queen- We Are The Champions

No, to chyba tyle xD
Cieszę się, że mogę opowiadać na Wasze pytania.

Pozdrawiam, Emaa ;D

7 komentarzy :

  1. Och ja też kocham rock. Te gitary, te mocne brzmienia, dercie mordy. XD Po prostu geniusz.. :D U mnie też muzyka definiuje mój stan. Zacznę słuchać właśnie rocka i mam ochotę wszystko pieprzyć, słucham wesołych pioseneczek z lat 70 i chodzę niezwykle zadowolona z życia i nie mogę przestać się uśmiechać. Właśnie dlatego u mnie nie ma dnia bez muzyki. Potrafi mnie ona wprowadzić w pewne stany. To właśnie po takie radosne piosenki starych dekad sięgam gdy czuję, że wszystko mi się wali. Jestem też otwarta na rożne rodzaje muzyki, ale przyznam szczerze, że okropnie nie lubię współczesnej twórczości. To nie to. :)

    Uf... Chaotyczne to, ale takie jest moje zdanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą. Te brzmienia.. gitary <3333
    Co do współczesnej muzyki to lubię 4 współczesne zespoły: Three Days Grace, Papa Roach, Fall Out Boy i Arctic Monkeys ;) Co do muzyki innego rodzaju to mogą być, ale Justina Biebera, One Direction, Kwiatkowskiego itd to nie zdzierżę. :)

    Pozdrawiam, Emaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziękuje Ci Emm za te odpowiedzi, jak cos to ja Mike. Zastanawiam sie jeszcze nad kilkoma pytaniami, ale myślę nad nimi. Co do Rock'a mam tak samo, wiesz potrafię grać na gitarzę, a nauczył mnie grać mój brat Luke. On poprostu kocha Rock tak samo jak moja siostra Emily. Wiesz u mnie jest tak kocham Rock/Metal i Pop.
    Właśnie o tym świadczy mój ubiór, którym jest najcześciej styl Mj w Erze Bad i moje kochane motocyklowe buty i glany. XD
    Mike

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiesz grać na gitarze, ubierasz się jak MJ i masz glany *O*
      Ja mam właśnie w planach kupno glanów ;)
      A co do gitary to bardzo bym chciała nauczyć się grać na basie albo na tej takiej normalnej elektrycznej :D
      Jak chcesz to pytaj o co chcesz, na wszystko szczerze odpowiem ;)

      Pozdrawiam, Emaa ;D

      Usuń
    2. Moim zdaniem glany to się nadają tylko do wyważania drzwi. XD No ja bym w tym nie potrafiła chodzić. Za ciężkie. Wolę już Martensy. Też są takie masywne, ale nie tak bardzo ciężkie. :D

      Usuń
    3. Porządne z buta wjeżdżam zawsze się przyda ;)

      Usuń
  4. Jakby co u mnie na http://thejacksonsanamericandream.blog.pl/ i zapraszam na mojego kolejnego bloga http://michael-and-lisa-stories.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń