expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 14 lipca 2014

Liebster Blog Award

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze
wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość
ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11
pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Chciałabym podziękować Jacksonce i Martuś za nominowanie mnie. To miłe, że pamiętacie o mnie i o moim blogu nawet teraz, kiedy przestałam pisać. ;)

Pytania Jacksonki:

1.Co sprawia ci największą przyjemność w prowadzeniu bloga?
   Sam fakt, że mogę wyrazić siebie poprzez wpisy.

2. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
    Szczerze? Sama nie wiem. Któregoś dnia po prostu pomyślałam " Założę bloga i będę pisać opowiadania". Moją inspiracją był blog  http://just-michael-jackson.blog.onet.pl/. To właśnie ten blog był pierwszym, którego zaczęłam czytać. ;)

3.  Co wydaje ci się najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
    Systematyczność. Trudno jest dodawać regularnie wpisy, ponieważ czasami nie ma czasu na napisanie choćby jednego zdania. 

4.   Jakie książki najbardziej lubisz czytać?
       Różne...W każdym razie najbardziej zafascynowała mnie "Saga o Ludziach Lodu" pióra Margit Sandemo.

5.   Jak się motywujesz do pisania?
       Nigdy jako tako się nie motywowałam do pisania. Jednego razu wpadałam na pomysł przy słuchaniu muzyki, a innym razem po prostu siadałam do laptopa i pisałam sama z siebie.

6.   Co cię uspokaja?
      Heh... Muzyka, moje kochane małe kotki, mój chomiczek Stefan. ;)

7.   Czy piszesz przy muzyce, jeśli tak to jakiej?
      Różnie to bywało. Pamiętam, że raz napisałam długaśną notkę tutaj na Supernatural przy Fall Out Boy feat. Elton John- Save Rock 'N Roll

8.   Jaka książka rozpoczęła Twoją przygodę z czytaniem?
      Kurczę... Nie pamiętam XD

9.   Ulubiony cytat?
      Dużo ich trochę, więc przytoczę kilka.
      "If you wanna make the world a better place, take a look at yourself."- Michael Jackson
     
 "I want to heal
 I want to feel 
What I thought was never real 
I want to let go of the pain I've held so long"- Chester Bennington, Linkin Park, " Somewhere I Belong"

 "I want to find something I've wanted all along
Somewhere I belong"- Chester Bennington, Linkin Park, "Somewhere I Belong"


  "In these promises broken
Deep below
Each word gets lost in the echo"- Chester Bennington, Linkin Park, "Lost In The Echo"


 Chyba wystarczy już, bo zaraz cały wpis zasypię tekstami piosenek Linkin Park XD

10. Jaką najgorszą książkę czytałaś w życiu?
      Zdecydowanie "Robinson Crusoe". Ja pierniczę...Kto takie nudne książki wymyśla, no błagam. ;___;

11.   Skąd pomysł na nazwę bloga?
        To proste. Blog miał być o Supernatural i Michaelu, więc wyszło Supernatural-And-Michael. ;)

 Pytania Martuś:

1. Skąd pomysł na tematykę bloga?
   Cóż... Fascynacja Michaelem i Supernatural. ;)

2. Co czujesz pisząc?
    Kiedy jeszcze pisałam, czułam wolność. Wolność wyobraźni. To niesamowite, że to jest MOJE opowiadanie i mogę robić z nim co tylko CHCĘ. Mogę zmieniać pojedyncze wątki w życiu bohaterów, dodawać nowych bohaterów...Nawet zmienić kolor włosów bohaterki, czy bohatera hahahahaha :D

3. Gdzie najczęściej piszesz?
    Zawsze pisałam w swoim pokoju na laptopie. 

4. Skąd czerpiesz inspiracje?
    Jak już wcześniej pisałam w odpowiedziach do pytań Jacksonki- moją pierwszą inspiracją był blog just-michael-jackson.blog.onet.pl. Inne inspiracje to teksty piosenek, Supernatural itd.

5. Gdybyś mogła przenieść jedną postać z dowolnego opowiadania do rzeczywistości, kto to by był?
    Jessica z mojego opowiadania o Supernatural albo  Roxanne z MJTeam. To są postacie inspirowane moją osobą oraz niektórymi zachowaniami osób, które znam i są mi bliskie. Te dwie postacie byłyby moim świetnymi przyjaciółkami. Oczywiście chciałabym przenieść do rzeczywistości Michaela z innych opowiadań, albo Dean'a z SPN and MJ. Eeeej... no właśnie... To jednak nie Jess albo Rox. Nein, nein, nein. Przeniosłabym Dean'a haha ^.^

6. Jaka była pierwsza książka, którą przeczytałaś?
   Boże...kobieto. Nie pamiętam. xD

7. Kiedy napisałaś pierwsze opowiadanie?
   No to jakoś tak będzie grudzień 2012. Tak. W grudniu zaczęłam pisać, bo 30 albo 31 grudnia założyłam MJTeam.

8. Kto z Twoich bliskich, znajomych i przyjaciół czyta Twojego bloga?
    Szczerze? Nie wiem. Wiem, że któryś rozdział na MJTeam przeczytała moja ciocia. xD W każdym razie mnie pochwaliła, że fajnie piszę. Ktoś z mojej klasy może czytać, ale nie wiem. Chociaż... chyba raczej nikt nie czyta. Pamiętam, że była pewna osoba, która czytała tutaj i na MJTeam, ale od kiedy zerwałam z nią znajomość to nic mi nie wiadomo na temat, czy czyta, czy nie i jakoś szczególnie mnie to nie obchodzi, ponieważ nie chcę mieć z nią do czynienia. Już wystarczająco podnosi mi ciśnienie, gdy tylko ją widzę. Kurczę, rozpisałam się trochę nie na temat. xD

9. Jakie filmy uważasz za jedne z najlepszych?
    Z seriali: Supernatural
    Z normalnych filmów: Top Gun, October Baby(popłakałam się na nim), Sinister, Paranormal Acktivity. Więcej sobie nie mogę aktualnie przypomnieć.

10. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
    Z rodziny: moja kochana Ciocia, która zawsze znajduje dla mnie czas nawet, gdy ma pełno obowiązków na głowie.
   Z filmów: Dean Winchester. Nauczył mnie, że rodzina jest ważniejsza od wszystkiego.
   Z atrystów: Chester Bennington i Michael Jackson. Obaj mieli trudne dzieciństwo. Obaj kochają swoich fanów. Obaj kochają muzykę. Dzięki Chesterowi wiem, że nie mogę zmieniać się dla nikogo i, że nawet jeśli ktoś mnie obraża, każe się zmienić tylko dlatego, że jestem inna niż wszyscy, nawet jeśli w moją stronę lecą obelgi itd. to nic takiego. Odmienność czyni mnie tylko i wyłącznie lepszą. Dzięki niemu nie przejmuję się opinią innych. Zresztą...Chester kiedyś miał czerwone włosy, chodził z obrożą na szyi, a i tak fani go kochali, kochają i będą kochać. Prawdopodobnie usłyszał jakieś obraźliwe komentarze, ale co z tego? On nie przejmuje się takimi rzeczami. Ja idę Jego śladami. Nie przejmuję się opinią innych. Jeszcze chciałabym przytoczyć pewne wydarzenie. Otóż pewien umierający chłopiec powiedział, że przed śmiercią chciałby zobaczyć wokalistę Linkin Park, ponieważ to jego największe marzenie. Jakimś cudem udało się skontaktować z Chazem. A on? On znalazł czas, aby odwiedzić chorego chłopca, porozmawiać z nim i dodać otuchy. Niesamowity człowiek. Co do Michaela...Chyba każdy z Was wie jaki był. Mówił, że jeśli chcemy zmienić świat na lepszy, najpierw musimy spojrzeć na siebie i dokonać zmian. Kochał przyrodę, dzieci..Pomagał innym, odwiedzał chorych w szpitalach. Anioł nie człowiek. 

11. Czy bohaterowie Twojego opowiadania są inspirowane kimś z Twojego otoczenia?
     Jak pisałam wcześniej- Roxanne z MJTeam i Jess stąd są inspirowane na mnie i niektórych zachowaniach osób, które znam i są mi bliskie. I w sumie to chyba tyle. Reszta bohaterów nie jest inspirowana osobami, które znam.

 Jeszcze raz chciałabym podziękować Wam dziewczyny z nominację. To naprawdę miło z Waszej strony, że o mnie pamiętałyście. ;)

A oto moje pytania:

1. Jakiej muzyki oprócz Michaela słuchasz?
2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka MJ?
3. Kto jest Twoim ulubionym aktorem/aktorką?
4. Jaki jest Twój ulubiony film?
5. Który z teledysków wybranego artysty podoba Ci się najbardziej? 
6. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
7. Grasz w gry na komputerze? Jaka jest Twoja ulubiona?
8. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
9.Z którą postacią z dowolnego opowiadania utożsamiasz się lub odnajdujesz u niej swoje cechy?
10. Główny bohater/bohaterka Twojego opowiadania jest inspirowany/a na Tobie?
11. Jaki jest Twój ulubiony serial?

Skończyłam hahah xD
Jeśli któreś z Was chciałoby mieć ze mną jakikolwiek kontakt to zapraszam:
Ask.fm- http://ask.fm/JacksonowaEmaa
Tumblr: http://villemo-and-her-crazy-life.tumblr.com/
Opisz Mnie- http://opisz-mnie.pl/MrsMaverick#_=_
Facebook- https://www.facebook.com/emila.chalimoniuk
E-Mail- kpax10@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie, Emaa ;D

2 komentarze :

  1. Ty chyba nie jesteś tą Maverick z mjpt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope. O.o
      Nie udzielam ani nie udzielałam się na żadnym forum. Wiedziałam, że takowe istnieje, ale nigdy tam nie wchodziłam.

      Usuń