expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 11 października 2014

Sometimes goodbye’s the only way...

Cześć Wszystkim!
Wiem, że mnie tutaj nie było baaaardzo długo. I w sumie miałam tu nie wchodzić, ALE strasznie mi głupio, że tak to wszystko zostawiłam. Jestem wręcz na siebie wściekła grr.
Wpadłam tylko powiedzieć, że na tym blogu jak i na mjteam.blog.pl mnie nie zobaczycie. Jak już wcześniej pisałam- nie dam rady tego dalej prowadzić. Skończyły mi się pomysły.
Ale jest jeszcze jedna, dosyć ważna sprawa...Pamiętacie może jak pisałam, że mam zamiar zająć się fantastyką? Zajęłam się. Ba! Nigdy mi się tak dobrze nie pisało. ;)
Mam taki plan, że to normalnie musi wypalić! Magia i te sprawy. ^.^
Jest to fantastyka z nutką fan fiction. I nie, to nie jest o MJ. Przejdę do sedna...Mielibyście ochotę i cierpliwość, aby czytać dalej moją 'twórczość'?
Jeśli tak, to piszcie w komentarzach (o ile jeszcze tu jesteście xD). Jeśli pojawią się pozytywne komentarze, to za miesiąc, góra trzy pojawi się mój kolejny blog, na którym będziecie mogli sobie poczytać te moje wypociny. ;)
Postaram się trafić w Wasze gusta.
A to... to taki mini spojler. :P








Ps. Nowy sezon Supernatural wyszedł! Oglądał już ktoś? Ja niestety jeszcze nie, ale mam zamiar to nadrobić. ;)

No..to ten.. Ja już spadam. Co do moich planów, to mam nadzieję, że jakoś to wszystko się ułoży i powrócę do blogowania, bo szczerze mówiąc brakuje mi tego tak samo jak kontaktu z Wami...

Pozdrawiam, Emaa ;)

2 komentarze :

  1. Szkoda że już tu nie będziesz pisać ale z niecierpliwością czekam na nowego bloga ;)
    Ps. Jak na razie kończę dopiero 5 sezon :/ Nie jestem na czasie xD
    Jacksonka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dovrze wiesz... fantastyka to chyba jednak nie dla mnie, ale... kurczę... Tak strasznie tęsknie za tymi dobrymi opowiadaniami, które były pisane nie dla wyświetleń, ale dla czytelników. No to hej! Czekamy, czekamy!
    Pozdrawiam. Martuś.
    PS: A ja obejrzałam kilka odcinków, a potem skończyłam...

    OdpowiedzUsuń